掃呢頁CODE去手機

2020年2月3日 星期一

陳茵媺:停課不停學!陳茵媺仔女去沙灘「上堂」 __,陳茵媺,

停課都可以繼續學習!最近受武漢肺炎影響,全港幼稚園、小學、中學延長停課至3月1日,不過停課就唔代表停止學習!靚媽陳茵媺尋日就同三個仔女到沙灘「上堂」! ...




停課都可以繼續學習!


最近受武漢肺炎影響,全港幼稚園、小學、 中學延長停課至3月1日,不過停課就唔代表停止學習!靚媽陳茵媺尋日就同三個仔女到沙灘「上堂」!


茵媺喺社交網上載四母子合照,佢話仔女搵到啲好有創意嘅方法學習,就係去沙灘「玩」!見二仔Nathan攞住支長竹竿喺沙上寫字,而茵媺就問大家問唔問得出係咩呢?之後仔仔又寫佢個姓氏「Chan」,但要同時照顧三個細路嘅茵媺就笑言太忙喇,影唔到相!不過尋日天氣咁涼,見佢哋都吹到披頭散髮,網民都溫馨提示要注意健康呀!


而同係港姐出身嘅楊洛婷,亦陪囡囡在家學習,不時大讚囡囡「Good Job」!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!