掃呢頁CODE去手機

2020年2月3日 星期一

BBQ夾到手爆喊 車婉婉:媽媽的心痛 __,車婉婉,

BBQ手仔夾到咁,婉婉心痛,網民都戥BBQ痛。
BBQ夾到手爆喊車婉婉:媽媽的心痛BBQ手仔夾到咁,婉婉心痛,網民都戥BBQ痛。車婉婉在社交網分享BBQ於農曆年夾到手手爆喊照,拍照都可見BBQ手指有 ...




BBQ夾到手爆喊 車婉婉:媽媽的心痛

BBQ手仔夾到咁,婉婉心痛,網民都戥BBQ痛。

車婉婉在社交網分享BBQ於農曆年夾到手手爆喊照,拍照都可見BBQ手指有道非常明顯的夾痕,搞到媽媽極心痛!

車婉婉留言:「高齡日誌之年初九、夾手手。又上一課:BBQ先生,以後唔好再放手手响門罅知唔知道?知道!好痛呀MaMa..... 平時佢整親都唔容易喊、所以⋯佢喊到咁係堅痛嘅 #qmamaslife #babyjustusq #夾到肥手手 #superouchy #又上一課 #MaMa的心痛」,網民都戥BBQ慘慘豬,容祖兒亦留言:「陰公(功)豬,好痛呀,呵番」。




鍾意就快D Share啦!