網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月27日 星期四

《愛.回家之開心速遞》:《愛回家》六美飯團扮美少女戰士邊個最頂癮? #愛回家 #愛.回家 #美少女戰士

呢個係咩玩法先?!無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》「六美飯團」中的劉思希、呂慧儀、湯盈盈、姚瑩瑩、何綺雲近日在劇中變身美少女戰士,擺出卡通片中的經典甫 ...




呢個係咩玩法先?!


無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》「六美飯團」中的劉思希、呂慧儀、湯盈盈、姚瑩瑩、何綺雲近日在劇中變身美少女戰士,擺出卡通片中的經典甫士,引起網民討論,激讚她們的搞笑扮O野能力,將美少女戰士「神還原」。


網民看到笑爆肚,原來拍攝時眾人也笑到頻頻NG,劉思希笑說:「因為嗰日得五個人,原本係講「六美飯團」,咁我就即興提議不如擺個美少女戰甫士,阿蟹(呂慧儀)就即刻上網搵,大家就即學即拍。但係實在太好笑,我哋自己拍嗰陣都忍唔到笑,NG咗好多次。」


劉思希又指有留意網民留言指尚欠「禮服蒙面俠」出場,網民提議可由劉丹或歐瑞偉扮演,更提議可開拍「美少女戰士」單元故事,她笑說:「好開心網民咁鍾意,仲讚我哋神似卡通角色,呂慧儀就長腿性感,我就冷靜有智慧,哈哈。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!