網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月27日 星期四

【頭條獨家】唔怕播毒 疫情下鬧市拍劇 江嘉敏撩人傾偈噴口水花 #江嘉敏

攬頭攬頸    其中有個場口江嘉敏要搭住衛志豪膊頭做對手戲。
【頭條獨家】唔怕播毒疫情下鬧市拍劇江嘉敏撩人傾偈噴口水花攬頭攬頸其中有個場口江嘉敏要搭住衛志豪膊頭做對手戲。新冠肺炎疫情擴大,每日仍有新增確診個案,全 ...




唔怕播毒疫情下鬧市拍劇江嘉敏撩人傾偈噴口水花攬頭攬頸其中有個場口江嘉敏要搭住衛志豪膊頭做對手戲。新冠肺炎疫情擴大,每日仍有新增確診個案,全 ...




【頭條獨家】唔怕播毒 疫情下鬧市拍劇 江嘉敏撩人傾偈噴口水花



攬頭攬頸 其中有個場口江嘉敏要搭住衛志豪膊頭做對手戲。

新冠肺炎疫情擴大,每日仍有新增確診個案,全港市民加緊防疫,喺非常時期,拍攝中的TVB劇集經已盡量取消鬧市外景,以減低感染病毒風險,而且讓演員有10小時休息提高戰鬥力。不過有時避無可避,日前傍晚,何廣沛、江嘉敏、郭子豪等現身新蒲崗康強街拍新劇《食腦喪B》外景,冇戴口罩嘅江嘉敏變得好Free,戲外雖然手持杯型空氣清新機防疫,但大癲大肺的她就冇乜避忌,周圍撩人吹水狂噴口水花!更不時撥弄頭髮,手指掂到隻眼呀!反觀何廣沛唔使埋位就嗱嗱聲戴返番個口罩,行埋一邊避開人群,兩人一動一靜相映成趣。採訪:方騫平 攝影:張詠森

貪靚出事 但,江嘉敏不時撥弄頭髮,手指掂到隻眼喎。
貪靚出事 但,江嘉敏不時撥弄頭髮,手指掂到隻眼喎。
避開人群    何解戴住口罩嘅何廣沛憂心忡忡咁企埋一邊呢?唔通係掛住朱晨麗?

避開人群 何解戴住口罩嘅何廣沛憂心忡忡咁企埋一邊呢?唔通係掛住朱晨麗?

吳冠宇監製嘅TVB科幻喜劇《食腦喪B》日前喺康強街一間舊式士多門外取景,劇情講何廣沛第一次邂逅江嘉敏,還誤會她跟衛志豪鬧分手,其實衛志豪只係私家偵探,其中江嘉敏要同衛志豪攬頭攬頸做對手戲,雖然江嘉敏有防疫意識,用手掂牆壁前先喺牆壁噴消毒酒精,但拍攝期間,就貫徹TVB「三大喇叭」作風周圍撩台前幕後吹水,有講有笑,仲入埋士多睇播放中嘅《大醬園》,鬼咁風騷,連途人都用好嘈嗰個來形容她。表現同戴住口罩、冇乜聲氣嘅何廣沛好唔同。

對同事有信心

有專家曾提過,單係搭住膊頭咁近距離接觸,足可以「交換口水」!對此,江嘉敏輕鬆地說:「放心,我哋都冇病!因為公司實施量體溫措施,有病唔好返工,而且我買咗手提空氣清新機。其實都冇得避,始終觀眾要keep住睇電視,我哋都要keep住開工,拍戲一定要除口罩,唔好整花妝容。而且放飯都要去食飯㗎啦,又唔太擔心,點睇都唔似有病喎!」問她喺疫情下,同男友係咪少咗親熱?她哈哈大笑說:「呢排又外景又廠景都好少見面,一齊食飯都少咗講嘢,唔好飛沫傳播。」

力捧自己 江嘉敏埋位前不忘捧吓自己場睇《大醬園》。

力捧自己 江嘉敏埋位前不忘捧吓自己場睇《大醬園》。
補妝埋位    除低口罩,何廣沛埋位前先要勞煩化妝同事補妝。

補妝埋位 除低口罩,何廣沛埋位前先要勞煩化妝同事補妝。

預告新劇玩SM

提到她在熱播劇《大醬園》中演心地善良嘅「高雙雙」獲讚,人氣急升,網民最睇唔過眼她被督軍張國強「鹹豬手」摸pat pat,她笑說:「係劇情需要,KK係個好好前輩,嗰次係第一次做咁激烈嘅戲份,唔知係咪反應太好,所以呢套戲keep住有,我會畀張彥博…SM,賣個關子,只係爆住咁多先,不過,連男友都取笑我做咗御用(性)幻想對象。」

何廣沛掛住朱晨麗

至於看似憂心忡忡的何廣沛強調唔係擔心疫情下開工,他說:「都冇得擔心,其實經已少咗外景,新蒲崗人流都唔算多嘅,戲外咪盡量戴番個口罩,真係要麻煩化妝同事補妝喇!」問他係咪掛住相隔兩地的緋聞女友朱晨麗?何廣沛坦言:「咁正常朋友都掛嘅,始終《大醬園》去到結局篇,因為疫情,大家都冇得聚首一堂,係有啲可惜,唯有留家各自睇戲啦。」提到內地疫情仍然嚴重,何廣沛就話唔怕,還好了解朱朱近況,「佢仲喺杭州家鄉,但好少出街,希望佢good luck。」今周《大醬園》結局篇講到何廣沛糾纏朱晨麗和傅嘉莉之間,何廣沛最怕觀眾接受唔到這個三角關係,「因為大家好入戲,外間反應好接受楓少同小滿一對,點知楓少洞房後第二朝經已失咗蹤,返到嚟變咗另一個人布平安,仲多咗個第三者,希望觀眾心臟夠強大啲面對」提到被指因為朱晨麗,「死敵」龔嘉欣喺社交網站停止關注他,何廣沛回應話唔多清楚,總之在群組內兩人有偈傾,同埋入行多年,他都堅持不理是非及爭鬥。

高潮迭起 《大醬園》結局篇何廣沛以「布平安」身份同「利小姐」傅嘉莉回歸,原配夫人「小滿」朱朱好慘呀!

高潮迭起 《大醬園》結局篇何廣沛以「布平安」身份同「利小姐」傅嘉莉回歸,原配夫人「小滿」朱朱好慘呀!
減少社交    江嘉敏坦承喺疫情下,少咗同男友Anthony接觸,連食飯都少咗交談。

減少社交 江嘉敏坦承喺疫情下,少咗同男友Anthony接觸,連食飯都少咗交談。
踩車演出 劇情講江嘉敏係街坊,會踩單車代步。

踩車演出 劇情講江嘉敏係街坊,會踩單車代步。
鬧市拍劇    何廣沛、江嘉敏喺新蒲崗鬧市拍外景,劇情要廣沛咬住枝棍仔糖出場。

鬧市拍劇 何廣沛、江嘉敏喺新蒲崗鬧市拍外景,劇情要廣沛咬住枝棍仔糖出場。
鴛鴦戲水 《大醬園》中,何廣沛同朱晨麗一場瀑布出浴戲成為焦點。

鴛鴦戲水 《大醬園》中,何廣沛同朱晨麗一場瀑布出浴戲成為焦點。
演技受讚    江嘉敏喺《大醬園》「高雙雙」一角被指有天使心腸,仲為咗愛郎「萬卓楠」黃嘉諾喊爆,都幾考演技。

演技受讚 江嘉敏喺《大醬園》「高雙雙」一角被指有天使心腸,仲為咗愛郎「萬卓楠」黃嘉諾喊爆,都幾考演技。

鍾意就快D Share啦!