網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月27日 星期四

孫儷:同父異母無損姊妹情 孫儷推薦孫艷進軍幕前 #孫儷

孫艷已亭亭玉立,不輸孫儷。內地女星孫儷有個同父異母妹妹孫艷,曾拍過劇集《後宮甄嬛傳》,同家姐喺劇中做番姊妹,隨即被網友睇好一線,指佢同家姐一樣,有潛力 ...




孫艷已亭亭玉立,不輸孫儷。


內地女星孫儷有個同父異母妹妹孫艷,曾拍過劇集《後宮甄嬛傳》,同家姐喺劇中做番姊妹,隨即被網友睇好一線,指佢同家姐一樣,有潛力加入娛圈!


近日孫儷有份演出嘅劇集《安家》,原來入面飾演孫儷少女版嘅,係佢妹妹孫艷。孫儷呢日喺社交網自爆,原來妹妹有份演出同佢有關:「當我看到劇本裏需要演房似錦的少女時期,想想還有誰,會比此少女更合適的呢,必須是我妹妹孫艷呀!」唔少網友都話孫艷表現唔錯,仲話佢演技唔遜色過家姐!


其實早在《後》劇時,有傳孫儷曾同導演推薦妹妹參演,估唔到今次孫艷有份演出《安》劇,似乎亦係由孫儷有份幫助,相信孫艷喺家姐加持之下,喺娛圈一定發光發亮!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!