掃呢頁CODE去手機

2020年2月19日 星期三

貓酒店蝕六位數 江若琳諗計度難關 #江若琳

江若琳開設的貓酒店因疫情生意大跌。
貓酒店蝕六位數江若琳諗計度難關江若琳和三位友人合資經營貓酒店逾年,生意理想,惟受市道及疫情影響,單月營業額跌了七成,損失達六位數字,昨日她受訪時說:「 ...




貓酒店蝕六位數 江若琳諗計度難關

江若琳和三位友人合資經營貓酒店逾年,生意理想,惟受市道及疫情影響,單月營業額跌了七成,損失達六位數字,昨日她受訪時說:「啲客去旅行就會送隻貓嚟,但依家少咗人去旅行,有啲客訂咗房,臨時取消行程,就取消貓酒店Booking。」

問到有何自救方法?她表示已成功要求業主減租,同時推出全單8折優惠吸客,又叮囑員工開工要戴口罩、量體溫,如不適要放假,跟客人接觸要消毒雙手,店內長時間開消毒噴霧機,令客人放心。江若琳感激員工齊心共度時艱:「我哋得一、兩個員工,佢哋冇要求加薪,我哋亦冇強行放冇薪假,為咗鼓勵士氣,推出獎金制,多勞多得!」

她對於生意前景信心十足,揚言定會繼續經營:「如果到最差情況,我同啲合夥人一齊做員工囉,平時我都會落店舖親自做清潔o架」她又點名多謝老公蕭潤邦幫手撲漂白水:「佢透過喺澳門嘅朋友,『班』咗兩支漂白水畀我哋搞清潔。」

一手一腳清潔貓酒店。
  • 一手一腳清潔貓酒店。





鍾意就快D Share啦!