掃呢頁CODE去手機

2020年2月19日 星期三

【播毒郵輪】同行朋友檢測呈陰性 森美未知父母能否落船 #森美

森美得悉父母的同行朋友檢測均呈陰性,故他也安心了一點。
【播毒郵輪】同行朋友檢測呈陰性 森美未知父母能否落船森美得悉父母的同行朋友檢測均呈陰性,故他也安心了一點。停泊於日本橫濱的鑽石公主號郵輪,至今超過54 ...




【播毒郵輪】同行朋友檢測呈陰性 森美未知父母能否落船

森美得悉父母的同行朋友檢測均呈陰性,故他也安心了一點。

停泊於日本橫濱的鑽石公主號郵輪,至今超過540人確診新冠肺炎(前名:武漢肺炎),淪為「海上版武漢」!今日14天的隔離期終於屆滿,船上約500名完成檢疫的乘客可陸續落船,當中有20名是港人,保安局局長李家超今晨表示,船上共352名香港居民,目前確診港人增至53名,另逾200人願意乘坐港府的免費包機回港。

森美的父母滯留在鑽石公主號郵輪上。
森美的父母滯留在鑽石公主號郵輪上。
森美今晨於電台節目《早霸王》中交代父母的情況。

森美今晨於電台節目《早霸王》中交代父母的情況。

早前自爆父母滯留鑽石公主號的森美,昨日於電台節目《早霸王》中,坦言為雙親感到憂心,今日他再於節目中交代最新情況,對於有指二人回港後不願隔而遭網民炮轟,森美代為澄清:「阿媽同我講『阿仔我哋冇話唔返香港,冇話唔肯隔離』,我話我哋冇咁講,我都叫你哋返嚟要隔離。」並謂大批港人仍在等候檢驗結果,森美父母則未有收到,亦未知今天能否落船,他續道:「上唔上到機未知,唔知結果出咗未,只能透過我講畀船上嘅屋企人知,佢哋返嚟就會接受隔離,佢哋叫我講畀大家聽,同埋冇乜嘢叫我唔好再講佢哋啦。」



森美又透露因日本政府未有發放資訊,乘客們只依歲數分別去檢測,其父母的好友已進行檢驗,結果身邊朋友都呈陰性,令他也尚算鬆一口氣:「我就安心啲啦,但仲未知落唔落到船,今日有幾多落到船入境處嗰邊都未知,日本檢測數字未公佈。」又叮囑成功登機回港的乘客別太疏忽,在飛機上亦要盡量做足防疫措施,他說:「我都叫爸爸媽媽如果上機唔好食嘢,去廁所要洗手清潔乾淨。」


鍾意就快D Share啦!