掃呢頁CODE去手機

2020年2月19日 星期三

【日本避疫兩個月未返港】Yumiko特訓四歲梁浸浸滑雪技術超班 #Yumi #Yumiko #梁浸浸 #白緯玲 #鄭希怡

【日本避疫兩個月未返港】Yumiko特訓四歲梁浸浸滑雪技術超班32分鐘前去年十二月,Yumiko(鄭希怡)帶埋梁浸浸一家三口去咗北海道滑雪,逗留無耐, ...




  • 【日本避疫兩個月未返港】Yumiko特訓四歲梁浸浸滑雪技術超班
  • 32分鐘前






去年十二月,Yumiko(鄭希怡)帶埋梁浸浸一家三口去咗北海道滑雪,逗留無耐,武漢肺炎喺香港開始有擴散跡象,學校全面停課,加上香港、國內的商演全面急煞停,Yumiko決定舉家留喺當地過「無罩」人生,呢個正正喺大好機會,改善佢同梁浸嘅親子關係!曾幾何時呢個新手媽媽,將湊女重任交托俾外傭姐姐,搞到17年,佢帶住梁浸浸北上參加真人騷《不可思議的媽媽》時,Yumiko完全處理不到發燒爆喊的梁浸浸,連帶自己也情緒崩潰。

同個女單打獨鬥近兩個月,Yumiko不時上載母女嘅滑雪相,估唔到四歲人仔嘅梁浸浸都幾有滑雪天份,由當初企唔穩失平衡、跌到,到家陣已經可以一邊滑雪,一邊拎起樹枝扮鬼扮馬,做人阿媽嘅Yumiko應寄一功!

經過呢一役,兩母女嘅感情一日千里,梁浸浸應該唔會再淨係搵外傭姐姐!



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

]

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!