掃呢頁CODE去手機

2020年2月19日 星期三

【武漢肺炎│ BB也衛生】陳展鵬教囡囡抹手 10個月大小豬比聽話照做 #小豬 #小豬比 #新型肺炎 #武漢肺炎 #羅志祥 #陳展鵬

【武漢肺炎│BB也衛生】陳展鵬教囡囡抹手10個月大小豬比聽話照做20分鐘前武漢肺炎肆虐全球,香港到目前累積確診個案已達63宗,其中兩人不治。全港市民為 ...




  • 【武漢肺炎│ BB也衛生】陳展鵬教囡囡抹手 10個月大小豬比聽話照做
  • 20分鐘前






武漢肺炎肆虐全球,香港到目前累積確診個案已達63宗,其中兩人不治。全港市民為「避炎」,都盡量留在家。不過,早幾日陳展鵬趁住唔洗開工,就帶埋老婆單文柔同囡囡小豬比,外出透透氣,不過一家三口依然戴上口罩。

因為疫情,好多Artist 都要暫時停工,煎pang 都唔例外,這段時間留在屋企做「湊女公」。今日下午,煎pang 又上載囡囡新片到社交平台,片段中,煎pang 教囡囡用紙巾抹手,仲好有耐性咁話:「係咪都要抹乾淨隻手呀?抹乾淨隻手先可以食嘢㗎,逐隻手指抹乾淨!」小豬比聽到爸爸咁講,除咗不停笑賣萌之外,仲好乖咁用紙巾抹手,煎pang 隨即讚囡囡:「你好叻喎!」

煎pang 寫道:「小豬比已經學識食嘢前洗手呼籲各位BB都要注重衛生,病從口入。」其實小豬你到而家都未夠一歲,已經聽住爸爸指令照做,食嘢前抹手,真係幾叻嘅!



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

]

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!