掃呢頁CODE去手機

2020年2月19日 星期三

韓國女星「崩壞時刻VS顏值巔峰」對比圖 大家又認唔認得出?

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...








女星常常以最佳狀態示人,令到人目不睱給,但其實都有佢「崩壞」嘅一面,可能係挑選嘅髮色或者皮膚狀況都有所影響,唔少網民見到「崩壞」嘅一面都話「認唔出」,今日就整理4位韓國女星「崩壞時刻VS顏值巔峰」對比圖,大家又認唔認得出呢?

1.周子瑜

韓國女團Twice成員周子瑜,最近榮登2019年「世界最美臉孔」第一,向來是大家心目中的女神,之前返台灣同屋企人過中秋,佢嘅機場照成為眾人焦點。皮膚偏黑嘅子瑜染上金髮,肌膚睇落更暗沉。加上Twice工作行程繁忙,相信都好攰,唔少網民睇到張相直指子瑜好似「泰國人」。

顏值巔峰嘅相:



韓女團TWICE成員周子瑜 首奪2019世界百大美女冠軍

金髮現身機場嘅相:

2.林潤娥 (允兒)

出名皮膚好嘅允兒,亦有差嘅時候。崩壞時允兒面上充滿顆粒,特別係燈光照射下,顯得更為明顯。呢家佢擁有水嫩無瑕的肌膚,加上棕黑中短髮,充滿氣質,

顏值巔峰嘅相:



韓國女星潤娥無懼5度低溫 著超短裙現身仁川機場

皮膚差個陣:

允兒IG:https://www.instagram.com/yoona__lim/

3.朴寶英

「無敵童顏」嘅朴寶英,其實試過因為身型較肥胖同埋皮膚比較黑而受觀眾嫌棄,佢發奮減肥後,俾人感覺截然不同。之前朴寶英在節目《叢林的法則》同《Running Man》都露出素顏,眼角細紋同埋黑眼圈,令人嘆惜做藝人太辛苦了。

顏值巔峰嘅相:

節目素顏相:

4.雪炫

高顏值同埋擁有好身材嘅雪炫,可以說是廣告界嘅「女王」,簽約不斷。最近佢係節目《叢林的法則》就露出素顏。因為皮膚比較黑同埋水腫而被受批評。

平時嘅佢:

素顏嘅樣:

雪炫IG:https://www.instagram.com/sh_9513/

圖源:截圖,互聯網

允兒IG:https://www.instagram.com/yoona__lim/

雪炫IG:https://www.instagram.com/sh_9513/


來源 source: http://qwerty4.com
鍾意就快D Share啦!