網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月2日 星期一

祥嫂(洪金梅):【終年65歲】祥嫂胞妹洪國華病逝 兆尊不知情 #洪金梅 #祥嫂 #鄧兆尊

祥嫂胞妹洪國華病逝,令人惋惜前藝人亦是已故名伶新馬師曾(祥哥)的姨仔洪國華(十一姨)今日在醫院突然病逝,終年65歲。據知十一姨是在大年初一突然病發送住 ...




祥嫂胞妹洪國華病逝,令人惋惜


前藝人亦是已故名伶新馬師曾(祥哥)的姨仔洪國華(十一姨)今日在醫院突然病逝,終年65歲。據知十一姨是在大年初一突然病發送住伊利沙伯醫院,病因是細菌入血,導致敗血症令器官衰竭,延至今午病逝。消息傳來,圈中人不勝唏噓,胞姐祥嫂去年7月離世,如今十一姨相隔8個月離去,令人惋惜!


兆尊小艾不知情


東網致電鄧兆尊查問十一姨離世一事,他說:「我真係唔知,我哋兄弟姊妹有個群組,如果有咩會喺個群組通傳,但真係乜都冇人講過,(你幾耐冇見十一姨?)耐到都唔記得幾時,平時真係好少聯絡。」鄧小艾亦表示並不知道十一姨離世:「我唔知道,(有無聯絡?)有,媽咪喪禮上都見過,(佢本身有無病患?)唔知。」


洪國華兒子的契媽是導演張之珏妹妹張寶之,張寶之接受訪問時,證實洪國華死訊,她說:「我唔方便講咁多,係今日下午啱啱發生既(指離世),佢之前入咗ICU。(係咪細菌入血?)唔清楚!」


演出《鱷魚淚》


十一姨曾演出麗的時代的《浮生六劫》及《鱷魚淚》等劇集,當年祥嫂跟八舅父與四子女不和,十一姨洪國華因被指「偏幫」四名姨甥,導致姊妹反目,去年7月祥嫂離世,十一姨也有出席姐姐的喪禮,終在靈堂上泯恩仇。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!