網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月2日 星期一

蘇志威:美孚跳舞學校停業 蘇志威被轟唔係好老闆 #蘇志威

蘇志威美孚跳舞學校停業。有人爆料指蘇志威(蘇老闆)其美孚跳舞學校「執笠」及炒員工,且出現勞資糾紛,轟蘇老闆非良心老闆。蘇志威接受東網電話訪問時,指美孚 ...




蘇志威美孚跳舞學校停業。


有人爆料指蘇志威(蘇老闆)其美孚跳舞學校「執笠」及炒員工,且出現勞資糾紛,轟蘇老闆非良心老闆。蘇志威接受東網電話訪問時,指美孚分校暫停營業純屬情非得已:「日前收到業主通知,話美孚分校嗰座大廈,要進行為期9個月嘅消防設備更新工程,期間係冇水供應,所以我哋先唔再營業,唔係『執笠』。(工程完成後可會重開?)未知,亦都未知唔會喺其他地區開番,要視乎市道而定,學校都係因為工程原因,順勢作出呢個決定。」


至於炒員工及出現勞資糾紛,他指和另一Partner了解過,辭退員工全屬合理:「我哋係辭咗4位員工,其中一位係文職人員,但佢喺三個月試用期未滿前,發覺唔係好啱呢份工先至冇用佢,另外嗰三位係導師,其中一位喺學校做咗10年,覺得佢表現唔達到公司要求,咁多年嚟,佢嘅學生人數都唔及一啲新嚟導師,我都畀咗10年時間同機會佢啦。」


對員工「做到足」


他又說和Partner商議過後,認為美孚分校既然暫停營業,需要將分校的十多位員工進行重組及分配,部分調往其他三間學校,其餘的就不再合作,他無奈說:「冇理由我為咗蘇志威個名養員工成世,一間公司員工有出有入都好正常。」又強調終止合作的員工,公司一定依足勞工法例處理,亦有作出安撫,自言對員工「做到足」。


問被爆不是好老闆可會嬲?他自言沒有感覺:「曹操都有知心友,關公都有對頭人,把口生喺人哋度。」可收到被辭退員工的投訴?他說自己沒有,但覺得如對方有任何不滿,可致電勞工處求助而非向傳媒「爆料」:「佢呢個做法,證明佢冇理據向勞工處投訴囉。」可因少了一間學校而影響盈利?他指暫時未有,到目前為止未收到有會長取消會籍。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!