網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月2日 星期一

唐詩詠:【極速變心】唐詩詠棄軍佬睇中「栗子頭」 #唐詩詠

女人變心真係好易!基於新冠肺炎肆虐,不少藝人近日也冇工開,於家中百無聊賴自然選擇煲劇,視后唐詩詠也化身宅女,日日黐在家中喪煲韓劇,繼跟上潮流煲完顏值爆 ...




女人變心真係好易!


基於新冠肺炎肆虐,不少藝人近日也冇工開,於家中百無聊賴自然選擇煲劇,視后唐詩詠也化身宅女,日日黐在家中喪煲韓劇,繼跟上潮流煲完顏值爆燈的喺劇中飾演軍人玄彬,及緋聞女友孫藝珍合演的浪漫愛情劇《愛的迫降》後,詩詠連日來也沉醉劇情中,還特別梳個孫藝珍飾演的「尹世理」髮型示人,果真中毒很深。


不過呢個《愛》劇毒似乎已解,因為詩詠已搵到「新歡」,她於社交平台上載一張由「栗子頭」造型的朴敘俊主演韓劇《梨泰院Class》劇照,並寫道:「愈嚟愈好睇!」還加上三個熊貓emoji,似乎連日來為追劇捱眼瞓,之後她又再留言表示:「睇完又要等一個禮拜。」其實該劇播映以來收視屢創新高,自然打入詩詠煲劇list,睇嚟詩詠煲劇煲得如此投入,另一個「新歡」馬國明要約佢都絕非易事!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!