網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月11日 星期三

黃澤鋒:黃澤鋒驚爆囡囡發燒疑中招:原來佢係出… #黃澤鋒

黃澤鋒囡囡發燒疑中招。藝人黃澤鋒為開電視節目《我的志願速成班》開工,節目教家長應該及早計劃達成子女志願,本身育有一女黃熙恩現已8個月大,問到如何達成囡 ...




黃澤鋒囡囡發燒疑中招。


藝人黃澤鋒為開電視節目《我的志願速成班》開工,節目教家長應該及早計劃達成子女志願,本身育有一女黃熙恩現已8個月大,問到如何達成囡囡志願?他說:「呢幾日佢發燒,微燒咗兩日,梗係驚,因為發燒係新冠肺炎嘅第一迹象,食咗退燒藥後,發現佢身出咗一粒粒玫瑰疹,原來出牙仔。」看到囡囡發燒消瘦,他說:「呢個時候仲會諗我的志願?佢健康冇事已經飲得杯落。」


新冠肺炎疫情下,教游水班及泰拳工作全面停頓,自言快悶到發癲,他說:「依家日頭望天光,天光又望天黑,真係唔知幾時完。(停晒收入?)係呀!好彩都有啲穀種,挖出自己底本,個女擘開隻眼就食,太太又冇做嘢,全家一擘大眼就係支出,慶幸依家有工開,如果唔係我會發癲。我開始自言自語,好可怕,我一自言自語就開始癲,因為發洩唔到精力,已經每日去跑步。」


不過這段時間,多了與囡囡的親子時間,故女兒十分黐身,他笑言「爸爸呵」成為女兒專利,希望疫情過去,期望可以為女兒舉行一歲生日會,他說:「坦白講,我呢個年歲唔同佢慶祝幾多次㗎」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!