網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月11日 星期三

何雁詩:美加婚禮隨時撻Q!何雁詩諗定後路 #何雁詩

何雁詩原打算11月前喺美加舉行婚禮,但可能會受疫情影響!歌手何雁詩(Stephanie)到電台宣傳身為獨立歌手後的首支歌曲《致有夢想的人》,表示對上一 ...




何雁詩原打算11月前喺美加舉行婚禮,但可能會受疫情影響!


歌手何雁詩(Stephanie)到電台宣傳身為獨立歌手後的首支歌曲《致有夢想的人》,表示對上一次出歌是半年前,今次是離開星夢後自資推出的第一首歌,本身預計五位數字可以完成:「但發覺有好多冇預計過嘅數都要預備, 拍MV、做歌,宣傳又要錢,所以依家全部加埋都要六位數字。」記者打趣6位數字對她來說沒有難度,她笑言:「梗係唔係,我戶口左邊第一個數字已經愈嚟愈低。(有未婚夫鄭俊弘Fred養咪得?)依家個市咁差,大家都養唔到大家。」她又謂本身想一年推出三首歌:「但係要睇吓呢首歌反應點先,睇吓回唔回到少少本,冇理由蝕住咁做,做3首歌都驚戶口燶燶哋。」


講到即將舉行婚禮,問到可是要花費很多錢?她表示:「暫時未,因為我哋未plan好多,除咗book咗個場之外,但我哋兩個會承擔婚禮費用。」講到未來奶奶表示婚禮由何雁詩一個搞掂晒,她笑言:「佢好清楚Fred,佢對好多嘢都冇所謂,女仔對婚禮係有好多遐想,所以大部分planning都係我做。」她透露11月會在香港補擺婚宴,11月前就會在美加舉行婚禮,但就不透露何月,問到可擔心疫情影響婚禮?她表示:「會留意住,依家情況又好似暑假前未必完,所以都有兩手準備,如果唔得嘅話就留番喺香港搞,或者喺海外搞個少啲人去嘅婚禮。」


問到可有為籌備婚禮吵架?她笑言:「冇喎,因為我哋兩個都未諗,不過我哋都好少嗌交,互相遷就。」講到近排又要出歌,又要籌備婚禮,可會慳啲使?她表示:「少咗出街都慳咗,成日喺屋企煮飯慳咗好多,當然唔會好似以前見到對鞋靚又想買,會減少leisure spending。」她又透露希望可以簽唱片公司,但今年會自己做住先。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!