掃呢頁CODE去手機

2020年3月19日 星期四

陳凱琳:帶齊抗疫三寶!陳凱琳帶囝囝公園學行路 #陳凱琳

呢個時間係最得意同好玩呀!藝人陳凱琳(Grace)與鄭嘉穎嘅囝囝鄭承悅(Rafael)已經13個月大喇,剛剛就係學行嘅時候,學行嘅BB跌跌撞撞都特別可 ...




呢個時間係最得意同好玩呀!


藝人陳凱琳(Grace)與鄭嘉穎嘅囝囝鄭承悅(Rafael)已經13個月大喇,剛剛就係學行嘅時候,學行嘅BB跌跌撞撞都特別可愛,最近新冠肺炎肆虐,但陳凱琳鄭嘉穎都冇由怕帶埋囝囝去公園學行,當然有做好防疫措施,Grace留言話:「我們最近帶小Rafa出門都非常小心,但我們真的很激動看到他正在學行(第一次做父母的都明白我的意思吧?)所以當爸爸決定帶囝囝去公園,媽媽就要確保帶好了濕紙巾、消毒噴霧和消毒劑!雖然可能會下雨,但這不代表我們就不能擁有安全、開心和健康的一周!」見鄭嘉穎拖實囝囝手仔,真係好溫馨嘅場面。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!