掃呢頁CODE去手機

2020年3月19日 星期四

蔡卓妍:阿Sa轉行幫人飛髮 陳家樂頹look男神崩壞 #蔡卓妍 #阿Sa #陳家樂

應該話要有幾幸運先可以畀阿Sa頭髮?英皇藝人蔡卓妍(阿Sa)同關智斌(Kenny)以及陳家樂等人身在馬來西亞趕拍網劇《女法醫JD》,因馬來西亞全國實施 ...




應該話要有幾幸運先可以畀阿Sa頭髮?


英皇藝人蔡卓妍(阿Sa)同關智斌(Kenny)以及陳家樂等人身在馬來西亞趕拍網劇《女法醫JD》,因馬來西亞全國實施「限制活動令」影響,故早前佢哋同劇組漏夜執包袱「大遷徙」,趕去另一個拍攝場地。


暫時安頓好嘅阿Sa,呢日為咗充實人生,喺社交網透露「轉行」擔任髮型師,幫助手剪個靚髮,佢話:「你要對你嘅朋友幾大信任先會畀佢剪你嘅頭髮?!我助手今日叫我同佢剪頭髮,究竟佢係因為真係想剪頭髮,定係驚我悶呢?不過我都不負眾望,設計咗一個劃時代變化萬千嘅髮型畀佢,你哋睇吓佢幾咁滿意。」相中所見,見阿Sa有板有眼,兩三吓手勢就幫助手設計一個點梳都咁型嘅髮型,唔少網友大讚剪法了得,但亦有唔少網友留意阿Sa呢個短褲踢拖Look非常貼地兼好索!


此外,陳家樂亦上載曬鬚根自拍相,指自己身在酒店:「Stay at hotel..#唔開工唔剃鬚」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!