掃呢頁CODE去手機

2020年3月19日 星期四

新冠肺炎:特朗普中國病毒言論 亞裔女星鬧爆種族歧視 #特朗普

越南裔上位女星批評特朗普種族歧視。早前美國總統特朗普(DonaldTrump)在Twitter發文,以「中國病毒」(ChineseVirus)形容新冠 ...




越南裔上位女星批評特朗普種族歧視。


早前美國總統特朗普(Donald Trump)在Twitter發文,以「中國病毒」(Chinese Virus)形容新冠肺炎。除了長居美國的陳法拉Instagram發文批評特朗普種族歧視之外,憑Netflix大熱電影《愛的過去進行式》(To All The Boys I've Loved Before)上位的美籍越南裔女星陳東蘭(Lana Condor)昨日亦於Twitter留言批評特朗普的「中國病毒」言論,她表示說法對美籍亞裔社區歧視,仲話特朗普應該對自己感羞恥,唔配做領袖。


除了Lana之外,美國名嘴Stephen Colbert前日在家中主持清談節目《The Late Show》時亦批評特朗普輕視新冠肺炎。他說:「就算確診個案上升,佢都會話受控。佢叫我哋放鬆。仲話感染率會去到零。」Stephen亦提及特朗普「中國病毒」言論,他認為係非常歧視的字眼。他更笑言:「如果你(特朗普)咁關心為啲嘢邊度嚟起名,咁不如叫(新冠肺炎)為『蝙蝠咬熱』。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!