掃呢頁CODE去手機

2020年3月6日 星期五

《娛場》:【娛場】如果時光倒流 海俊傑:我會聽話啲 #海俊傑

海俊傑感慨當年唔聽話,甚至會埋怨對方,令機會流失。「當時都係因為自己唔聽話,曳啦,或者係唔夠勤力,仲覺得自己好正...」海俊傑說。最近播出的《法證先鋒 ...




海俊傑感慨當年唔聽話,甚至會埋怨對方,令機會流失。


「當時都係因為自己唔聽話,曳啦,或者係唔夠勤力,仲覺得自己好正...」海俊傑說。


最近播出的《法證先鋒IV》,劇中飾演聲紋專家的海俊傑(海仔),令很多觀眾有一種既熟悉又新鮮的感覺。皆因離開電視圈多年的他,原來不經不覺已出道超過25年。


海俊傑於1994年獲得「新秀歌唱大賽-金獎」,比賽後翌日旋即簽約華星唱片,並灌錄新歌《永遠的偶像》及推出首張專輯《微風中的海》,星途無可限量,現在他憶述並笑言:「《永遠的偶像》呢個名實在太勁,太大頂帽笠落嚟,總而言之唔好『永遠』啦。」


由於事業來得太順利,令這位小伙子當年沒有學乖,白白流失這些珍貴機會,不僅歌唱事業走下坡之餘,演藝方面亦由男主角,退至二線及奸角,難怪他感慨地說:「如果可以時光倒流,我會聽話啲。」想知更多海俊傑的多心底話,立即去片


服裝:degaia_official
場地提供:淼出租廚房



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!