掃呢頁CODE去手機

2020年3月6日 星期五

【回應「跟成龍學做警察」】黃秋生連環發炮再寸警察:香港人不知幾想有返警隊 #成龍 #黃秋生

【回應「跟成龍學做警察」】黃秋生連環發炮再寸警察:香港人不知幾想有返警隊23小時前近期「明星飯局」、「投訴港台」、「229濫捕」等事件,令警方備受抨擊 ...




  • 【回應「跟成龍學做警察」】黃秋生連環發炮再寸警察:香港人不知幾想有返警隊
  • 23小時前




近期「明星飯局」、「投訴港台」、「229濫捕」等事件,令警方備受抨擊,向來敢言的黃秋生日前在社交平台上,就連番發文寸警方。秋生先「回應」警務處處長PK Tang,出席明星足球隊飯局時所說的「正能量」論,「蛋餅强話去到飯局充滿咗正能樣,我都話佢睇班老鬼唔起架(㗎)啦」。有網民問秋生「唔知黃sir仲有冇可能同到呢班正能樣合作拍戲」,竟獲秋生親自回覆:「冇可能,見到都反胃」。

秋生之後又寸PK Tang的「跟成龍學做警察」,「演技教室。若要演反派,照住啲乞警嘅言行做一次,包你神憎鬼厭,攞硬影帝。攞獎時記得要多謝人。我攞到影帝都係睇你哋點做差人架咋。」引來不少網民認同,「我唔識整叉燒包,睇睇下黃秋生就識整」、「我都係睇成龍警察故事先知道原來係假」。

為免又再被大量五毛留言「問候」,秋生再出新po,今次就寫支持警方執法,「嗱! 我支持警察執法㗎。我反對黑警違法咋。唔好話我冇支持過呀! 香港人不知幾想有翻(返)警隊。」



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!