網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月6日 星期五

【鄺神前女友】趙式浩將娶Now新聞小花兼做老竇 廖康如親覆BB預產期在夏天 #趙式浩

趙世曾與70年代女星盈盈所生的37歲兒子趙式浩(Howard)的感情生活低調,之前與圈外女友育有一子,兒子現已8歲,今日就有報道指他近日有新戀情,對方 ...






趙世曾與70年代女星盈盈所生的37歲兒子趙式浩(Howard)的感情生活低調,之前與圈外女友育有一子,兒子現已8歲,今日就有報道指他近日有新戀情,對方是現年29歲的NowTV新聞小花廖康如(Lilian),更有指二人已有BB,更聽聞二人會有結婚打算。她過去的戀情之中,最為人所言的戀情,就是與立法會票王「鄺神」鄺俊宇拍拖,二人2010年秘密相戀,但戀情低調,不過廖康如曾於2011年在FB貼過與鄺神的合照,二人更做出心型圖案手勢,戀情維持6年,有指鄺神希望專心立法會選戰,與對方和平分手。

《蘋果》今日就分別聯絡過兩位當事人,廖康如回覆時承認懷有身孕,並準備註冊結婚。被指做豪門少奶,她在電話中開心地說:「多謝,但唔好叫我豪門少奶,少奶奶唔啱我,我仍然會繼續工作,因為我真係好鍾意做記者。Howard都好支持,覺得女人都要工作,唔係會同社會脫節,同埋會冇咗我之前幾年建立嘅政治人脈關係。會同社會脫節,又會抹殺過去幾年工作上嘅努力。」被取笑記者人工與未來家用差好遠,她笑說:「哈哈,咁我又唔知家用幾多,但公司(NowTV)真係好錫我,會繼續工作。」據悉Howard 去年已向康如求婚,更求了不止一次,她說:「過程簡單又開心。」她未有透露BB性別及懷孕幾多個月,她說:「BB預產期係summer,其他就唔講住,原本諗住會擺酒,但疫情影響,都會再睇情況,但會先註冊。」

一直在康如身邊的Howard表示很支持太太工作,他說:「佢係工作狂,唔做嘢唔得。」問到喜歡康如甚麼?他說:「優點太多,不能盡錄,份人仲好勤奮上進同性格爽朗。」而Howard現在除幫手打理家族地產生意外,還有自己開設投資及工程公司等,與未婚妻一樣熱愛工作。

對於趙式浩戀上新聞小花廖康如,更傳已有BB一事,《蘋果》就聯絡了趙式浩的父母趙世曾及盈盈,趙世曾對兒子將再做父親及有新女友一事表示不知情:「唔知,聽到呢啲嘢,咁有女朋友都好正常。」問到他將再做爺爺,趙生表示:「唔知,你問返我個仔,佢冇同我講。」式浩的母親盈盈同一口徑表示未有聽聞,指兩星期前再見過兒子,對方未有提及:「未見過個女仔,唔知呢樣嘢。」問到再做嫲嫲心情,她表示:「冇話興唔興奮,仔大仔世界,有一個孫已經好開心,有就生,最緊要BB身體健康,但真係冇聽過佢講有女友同有BB呢件事,如果係真,係好surprised。」

-----------------------------

第三屆最港電影大獎

按此立即投票

-----------------------------

【武漢肺炎】專頁

全民自救 抗疫資訊盡在《蘋果》



廖康如已懷有趙式浩BB,預產期會在夏天。(互聯網圖片)


廖康如是Now新聞小花,有指她跑政治新聞時認識了趙式浩


廖康如曾與「鄺神」拍拖6年(網絡圖片)


趙式浩未結過婚,不過就與前女友育有一名8歲的兒子(IG圖片)


趙式浩的父母對於兒子再有新女友及已有BB一事表示不知情(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!