網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月6日 星期五

【父女情未變】陳小韻怒斥章小蕙機心重:成個家俾佢破壞咗 #章小蕙 #陳小韻

陳曜旻和章小蕙當年的不倫戀轟動全城,陳曜旻今年43歲的女兒陳小韻,當年亦有公開鬧爆章小蕙破壞家庭,迷到父親喪失理智,令局面七國咁亂,父親最終人財兩空, ...






陳曜旻和章小蕙當年的不倫戀轟動全城,陳曜旻今年43歲的女兒陳小韻,當年亦有公開鬧爆章小蕙破壞家庭,迷到父親喪失理智,令局面七國咁亂,父親最終人財兩空,落得破產收場。陳小韻當年接受《蘋果》的專訪時,直斥章小蕙機心重:「Auntie(陳曜旻第二任老婆Susanna)病緊時,爹哋要照顧佢,Teresa(章小蕙)喺嗰時介入人哋嘅婚姻,成個家庭被佢破壞咗,已經係害人啦。佢仲要繼續講啲意見,每個禮拜都會有啲嘢見報,佢嘅做法完全係我想像範圍之外。佢同爹哋拍拖,最初係佢自己攞晒啲相出嚟畀人登,到大家分開,爹哋要走,佢去送機嗰日,又call晒啲記者影相,佢個人係點,我諗大家都知。」

對於章小蕙,陳小韻痛恨她令父親性情大變,更由一個普通商人變成城中「名人」,令家中一切人與事變得翻天覆地,陳小韻說:「由細到大,我屋企得我一個女,爹哋特別錫我、縱我,我哋嘅關係亦好close。直至佢拍拖,佢太focus落去,佢性格變咗好多,變咗第二個人,忽略晒身邊所有嘢。可能嗰時爹哋好寂寞,佢(章小蕙)冧得佢好開心。以前我哋一家人嘅生活好輕鬆,有張爹哋畀嘅信用卡,爹哋可以供應好嘅生活畀我哋,但咁多事之後,我嘅價值觀變咗好多,因為我哋唔可以再有以前嘅生活。」訪問中,陳小韻替父親感到不值,坦言父親破產時全屋只得一張床,年屆60最終變得一無所有。

不過,陳小韻縱使不理解父親何解對章小蕙如此死心塌地,但她仍佩服父親的勇氣。對於陳曜旻和傳媒在採訪過程中鬧出不快,她亦有出言維護父親:「我爹哋係一個好隨和、好nice嘅人,平日一啲都唔衝動,佢有呢啲表現,可能係佢想有番啲個人自由啩!鬼叫你哋啲傳媒成日迫佢咩,我相信如果有相同嘅情況發生喺我身上,一次兩次甚至十次都係咁,我諗我都會好似爹哋一樣咁做。」

陳小韻在訪問中,將所有問題包括自己不再被陳曜旻寵愛,家庭破裂全歸咎到章小蕙身上,但她和陳曜旻的父女情始終不變,2009年,陳小韻在峇里出嫁,行禮時陳曜旻挽着女兒的手進場,場面溫馨。陳小韻婚後和丈夫先後生了兩個兒子,她亦由夜場「蒲精」變成慈母,專心在家中相夫教子。

-----------------------------

第三屆最港電影大獎

按此立即投票

-----------------------------

《果GYM》隨身播  健身壹App過!

一按即玩



陳小韻未入行前,由於得到父親不倫戀的「加持」,令她早已變成「名人」。


經歷無數變故,父女最終冰釋前嫌。09年,陳小韻在峇里舉行婚禮,亦是由陳曜旻陪伴進場。


當年陳小韻與任職銀行界的Kin Chan结婚。


婚後陳小韻變得低調,享受家庭樂。


陳小韻當年痛斥章小蕙介入父親的婚姻和家庭。



鍾意就快D Share啦!