掃呢頁CODE去手機

2020年4月17日 星期五

【美女郊遊遊】沈殷怡陳欣妍玩高危活動爆喊 節目組出道歉啟示 #沈殷怡 #陳欣妍

《美女郊遊遊》嘅重點,當然唔係行山,想睇認真mode行山?麻煩睇阿妹嘅《台灣山步行》。有名你叫「美女」,梗係睇兩位主持沈殷怡(Shirley)和陳欣妍 ...






《美女郊遊遊》嘅重點,當然唔係行山,想睇認真mode行山?麻煩睇阿妹嘅《台灣山步行》。

有名你叫「美女」,梗係睇兩位主持沈殷怡(Shirley)和陳欣妍(Shirley)啦,行山節目有靚女睇,仲要行行吓換Bikini落水,再對鏡頭問觀眾「你興唔興奮」,觀眾們興奮嗎?

本來都興興地嘅,但唔少網民就話兩位嬌的的女主持收埋套Bikini後,睇住佢哋遊繩落瀑布喊得可憐,就興奮唔起喇。節目組仲要喺佢哋唔知情下,突然開閘放水,嚇死人咩,即係大大滴眼淚喊出聲,真性情起上嚟連導演都照鬧呀!難怪網民即到ViuTV個Facebook留言:「個導演玩得過份咗」、「成日搞喊啲女主持」。

節目方一早知衰㗎喇,識得預先喺節目尾聲安排個道歉啟事:「因兩位主持情緒波動,又名『一秒滑梯』的水澗滑行活動被心軟的導演臨時抽起,不作拍攝。由於缺乏第一手資訊,本集美女郊遊遊特約《非常正路線資訊》亦因此暫停播映一次,敬請原諒。」雖則主要係向觀眾交代,但都算好間接、好婉轉、好暗示地向兩位女主持道歉嘅,何況Shirely都親口話原諒導演。

儘管係咁,依然有觀眾話要罷睇㗎,事關有集內容挑戰滑翔傘,而該名教練被網民懷疑是警察,於是大量網民去到ViuTV Facebook留言話罷睇,仲發展到該名疑似警察嘅教練,喺網上同網民對罵添。 ----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

-----------------------------

【昔日紙本檔庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!

-----------------------------

【全新電子書平台|本書】

《沙士風暴》全面揭露沙士真相

+10


鍾意就快D Share啦!