掃呢頁CODE去手機

2020年4月17日 星期五

鄧麗欣:鄧麗欣初戀男友被翻炒 同王子一樣咁靚仔 #鄧麗欣

鄧麗欣睇嚟同4月14日出世同叫Alex嘅男人都好有緣。藝人鄧麗欣早前罕有晒同男朋友邱勝翊(王子)影子合照賀對方生日,有網友喺討論區翻舊帳,指原來當年鄧 ...




鄧麗欣睇嚟同4月14日出世同叫Alex嘅男人都好有緣。


藝人鄧麗欣早前罕有晒同男朋友邱勝翊(王子)影子合照賀對方生日,有網友喺討論區翻舊帳,指原來當年鄧麗欣參加校花校草選舉,同屆兼外號叫「提子」嘅趙啟昕(Alex),係佢嘅初戀男友,趙啟昕除咗同鄧麗欣前男友方力申一樣英文名叫Alex之外,仲同王子一樣係4月14日生日,真係世界真細小!


依家已經37歲嘅趙啟昕,已經結咗婚好幾年,對於再度人氣急升,引起網友熱議,佢話好多謝網友咁支持佢,講到佢同王子同一日生日,被網友大讚一樣咁靚仔,佢話都係前幾日先知,仲大讚對方係男神:「我是前天才知道同生日...世事真的太多巧合,多謝...但他是明星男神好嗎?」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!