掃呢頁CODE去手機

2020年4月17日 星期五

晒餅印母子合照 楊思琦公佈囝囝叫Kody #楊思琦

楊思琦細仔「豬豬」兩個月大了!
晒餅印母子合照 楊思琦公佈囝囝叫Kody楊思琦細仔「豬豬」兩個月大了!現年41歲的楊思琦去年驚爆跟圈外男友結婚,同時公佈再懷第二胎。今年2月,思琦便於 ...




晒餅印母子合照 楊思琦公佈囝囝叫Kody

楊思琦細仔「豬豬」兩個月大了!

現年41歲的楊思琦去年驚爆跟圈外男友結婚,同時公佈再懷第二胎。今年2月,思琦便於社交網宣佈已誕下細仔「豬豬」,連月來,她都不時跟網友分享BB與大女卓穎(Krystal)的溫馨家庭照,上月中還公開了豬豬人生的第一輯「寫真」,惟B仔的「神秘爹哋」始終不見影,早前有傳思琦為了不想老公身份曝光,寧願囝囝同家姐Krystal一樣跟她姓!

囝囝英文名改為Kody。
囝囝英文名改為Kody。
楊思琦兩個仔女都跟她影印一樣!

楊思琦兩個仔女都跟她影印一樣!

消息傳出後,思琦一直都未有回應兒子是否姓楊,今日她繼續懶理傳聞,於社交網晒豬豬精靈「開眼」照,她留言:「我兩個月大了,大家可以叫我Kody。」眨吓眼,囝囝已經兩個月大,英文名仲改為Kody,不過依然都係冇公開BB個姓。相中,Kody嘴角戚起望住鏡頭笑,非常可愛,其修長兼水汪汪的眼睛,仲同媽咪似到十足十,不少網民都留言:「Looks like you!」




鍾意就快D Share啦!