掃呢頁CODE去手機

2020年4月17日 星期五

羅家英:羅家英爆兩年冇閨房樂 畀汪明荃「噴」 #汪明荃 #羅家英

羅家英與汪明荃恩愛多年,到達神交境界!疫情陰霾籠罩各地,馬來西亞更於3月中宣布封國,當時在吉隆坡為網劇《女法醫JD》開工的羅家英,身在「疫境」人心惶惶 ...




羅家英與汪明荃恩愛多年,到達神交境界!


疫情陰霾籠罩各地,馬來西亞更於3月中宣布封國,當時在吉隆坡為網劇《女法醫JD》開工的羅家英,身在「疫境」人心惶惶,《女》劇亦因而停工,急急返港的家英哥甫落機便向老婆汪明荃報平安,並留在家中接受14日家居隔離。


雖然要「坐監」,但羅家英坦言隔離生活又非想像般慘情,皆因老婆汪明荃安排他在大屋二樓、擁有獨立廁所的客房活動,閒時睇波、睇書或跟學生網上操曲,而且日日有「阿姐靚湯」飲,更有花膠及鮑魚歎,又為他炮製「情趣火鍋」,膳食有讚冇彈!


兩人相愛32年、結婚11年一直恩愛,羅家英家中抗疫期間,老婆一直陪伴左右。問隔離兩星期零接觸冇得攬攬?他竟自爆閨房事:「我哋兩年都冇」


及後即拉着汪明荃的手「補鑊」說:「好握吓手好喇!唔好接觸咁多,呢排疫情嚴峻啊!」但汪明荃即刻噴酒精搓手液,笑言要注重衞生,大耍花槍。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!