掃呢頁CODE去手機

2020年4月17日 星期五

陳山聰:搵譚俊彥交流心得 陳山聰煲湯畀老婆補身 #譚俊彥 #陳山聰

好老公。無綫劇集《十八年後的終極告白》在將軍澳電視城宣傳,陳山聰期待新劇出街,拍攝時也壓力大,希望劇集有好收視,他說:「拍攝時唔係體能上辛苦,係情緒上 ...




好老公。


無綫劇集《十八年後的終極告白》在將軍澳電視城宣傳,陳山聰期待新劇出街,拍攝時也壓力大,希望劇集有好收視,他說:「拍攝時唔係體能上辛苦,係情緒上,劇本好深沉,拍攝時壓力都幾大。」


將做老竇的陳山聰指譚俊彥也有與他分享煲湯給老婆補身的心得,他說:「楊怡同我老婆都差唔多時間,大家都安緊胎,所以佢都有打嚟交流下補身嘅心得。依家我隔日煲桑寄生蛋茶畀老婆飲,廚藝有進步,老婆都話ok。」


下月將開工拍新劇的陳山聰被問到會否與生B撞期,他說:「預產期喺暑假,到時應該拍完劇,老婆會開刀生B,時間會容易控制啲,但醫生話都有機會會早產,呢啲就預計唔到。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!