掃呢頁CODE去手機

2020年4月17日 星期五

娛美人:【最佳GF】周佩婷唔做拜金女 擇偶最重要係? #周佩婷

周佩婷樣子甜美,身材又好。日前有傳採訪時被呂慧儀「鬧走」的無綫娛樂台新聞主播周佩婷,即被不少網友為她抱不平並大感心痛,因其甜美外表兼夠「入屋」,早已被 ...




周佩婷樣子甜美,身材又好。


日前有傳採訪時被呂慧儀「鬧走」的無綫娛樂台新聞主播周佩婷,即被不少網友為她抱不平並大感心痛,因其甜美外表兼夠「入屋」,早已被視為「好女友」一員。周佩婷直認會親自下廚或製作小禮物等以逗另一半開心,現在單身的她說擇偶條件很簡單:講心唔講金!


宅男女神


近日是非多多的呂慧儀,被爆出早前不滿娛樂新聞台的人員來採訪,認為是阻礙拍攝,並無名火起「鬧走」在場的主播周佩婷(Angel)。風波爆出後,不少網民留言表示支持,因Angel在無綫節目《3日2夜》的甜美形象早已成功俘虜一眾宅男心,更有「Girlfriendable」女神的稱號。


性格男仔頭


雖然被大眾冠上此稱號,惟Angel自爆十分男仔頭:「自己性格比較隨性,有時喺屋企都會好粗魯,棟起隻腳坐,同埋亦好大意,同我出完trip嘅同事都會驚咗我,好似我開汽水,佢哋都會企得離我好遠驚有意外發生,因為知道我份人大意。」又自言心目中的「Girlfriendable」女神是唐詩詠,皆因她認為對方平易近人,與她相處十分舒服,而且感覺亦是一位細心女士。


最愛為男友下廚


雖然Angel自認大意,但她自言對另一半相當有心思,不時都會絞盡腦汁為伴侶送上驚喜。她說:「我鍾意煮嘢食,每次拍拖都會做咗煮飯婆,照顧身邊人嘅起居飲食,仲會整個主題,好似有時係泰國菜、日本菜同西餐等,見佢哋食得開心,自己都好有滿足感。同埋我亦會整甜品,試過有一任男友11月生日,我整咗11個唔同裝飾嘅cupcake畀佢,令成件事sweet啲。」


揀男友要有心思同上進


作為女神的她追求者眾,不過Angel自爆擇偶首要條件是有心思和上進,更指最討厭游手好閒的男士:「自己唔鍾意啲男仔覺得有錢就咩都唔做,我記得以前喺外國讀書,有個男仔approach我,佢屋企係有啲錢,但成日都冇嘢做,又走晒啲堂連功課都唔做,每日都游手好閒,我就最唔鍾意。男仔努力工作同埋聰明,會識得好多嘢,可以教到我,自己就比較欣賞。」


profile:
年紀:27
三圍:34、25、34
作品《3日2夜》、無綫娛樂新聞台、《Do姐有問題》

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!