掃呢頁CODE去手機

2020年4月17日 星期五

張振朗:【學嘢喇喂】蔡思貝教張振朗點唧時間陪女友 #張振朗 #蔡思貝

蔡思貝教你呀~張振朗知點做啦!無綫熱播劇《機場特警》主要演員蔡思貝、張振朗、鄧佩儀、楊明、黃子恆和關禮傑,到樂富派發口罩、搓手液及自家製的劇集口罩套。 ...




蔡思貝教你呀~張振朗知點做無綫熱播劇《機場特警》主要演員蔡思貝、張振朗、鄧佩儀、楊明、黃子恆和關禮傑,到樂富派發口罩、搓手液及自家製的劇集口罩套。 ...




蔡思貝教你呀~張振朗知點做


無綫熱播劇《機場特警》主要演員蔡思貝、張振朗、鄧佩儀、楊明、黃子恆和關禮傑,到樂富派發口罩、搓手液及自家製的劇集口罩套。振朗更以高規格口罩上陣,他表示是家人替他悉心準備:「做演員每日都要開工,自己又同屋企人住,最擔心係影響到佢哋,惟有自己做足安全措施。」思貝亦謂擔心身邊人多過自己:「如果真係令到身邊人有事會好難過。」


講到振朗被影到硬食「牛肉乾」米線,他聞言先笑爆嘴,然後不禁哀怨:「好貴呀碗麵!係我衰嘅周圍泊,就算再趕時間都應該要泊好架車先,嗰日係因為再要趕去做嘢,就攝時間食碗麵,當買個教訓(忙到冇時間見女友?)咁就幾忙都一定要見嘅!點辛苦都要唧時間嘅,哈哈!」隨即想「甩身」就向身旁的思貝提問如何分配時間,思貝一時未有反應過來就說:「時間都要唧出嚟。」問是否都要唧時間見緋聞男友胡鴻鈞?她即「射波」:「最近唔係喺化妝間就喺屋企。(熱戀期唔係要見多啲?)冇呀!(羨慕振朗甜蜜拍拖?)我羨慕他有麵食囉,自己就畀心機拍劇。」


對於政府實行的「限聚令」伸延至影視圈,問到有否影響《踩過界II》的拍攝進度?他們表示:「都係如常開工,暫時未知點樣處理,等公司再安排。(大澳外景有影響?)有申請(不反對通知書),但都未收到通知,依家幾時先煞科都唔知!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!