掃呢頁CODE去手機

2020年4月17日 星期五

趙希洛:啱啱加入《愛回家》…趙希洛預咗畀呂慧儀鬧 #呂慧儀 #愛回家 #愛.回家 #趙希洛

趙希洛表示剛加入《愛.回家之開心速遞》,唔清楚張景淳同呂慧儀嘅嘢…最近加入處境劇《愛.回家之開心速遞》的趙希洛,為《姊妹淘》節目擔任嘉賓。談及在《愛》 ...




趙希洛表示剛加入《愛.回家之開心速遞》,唔清楚張景淳同呂慧儀嘅嘢…


最近加入處境劇《愛.回家之開心速遞》的趙希洛,為《姊妹淘》節目擔任嘉賓。談及在《愛》劇飾演張景淳的初戀情人,問到可有親熱戲?她大賣關子不肯透露。


講到張景淳與呂慧儀被踢爆「匿VIP房咿挹」一事,趙希洛認為可能是誤會,因全公司有閉路電視。講到呂慧儀被指專烚小角色?她笑說:「我嘅劇情都係畀呂慧儀鬥,但就唔清楚呂慧儀鬧走女主播嗰件事,同呂慧儀合作拍劇都好開心。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!