掃呢頁CODE去手機

2020年4月17日 星期五

劉心悠:心悠退出娛圈!張智霖羅仲謙齊畀「讚」 #劉心悠 #張智霖 #羅仲謙

兩位好拍檔點睇心悠引退?劉心悠入行多年,拍過不少電影,拍檔兼好友張智霖及羅仲謙都對她有讚冇彈,對於她表示隨時退出娛樂圈,兩人大嘆可惜,但亦尊重她的選擇 ...




兩位好拍檔點睇心悠引退?


劉心悠入行多年,拍過不少電影,拍檔兼好友張智霖及羅仲謙都對她有讚冇彈,對於她表示隨時退出娛樂圈,兩人大嘆可惜,但亦尊重她的選擇。


對此,張智霖受訪時謂:「咁搞笑?不過佢隨時都有資格,我覺得人有好多可能性,唔一定做死一樣嘢,當然我覺得心悠係一位好好嘅演員,好好嘅拍檔,我亦相信佢係好有一個內涵嘅人,做任何嘢都可以勝任。」


至於羅仲謙則坦言如果她真的退出,就感到非常可惜,謙仔謂:「不過我哋都要尊重每個人嘅選擇,但我相信佢只係一時有感而發啫!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!