掃呢頁CODE去手機

2020年4月17日 星期五

《機場特警》:《機場特警》現神秘爆肌男!原來係佢..... #機場特警

見到都流口水!無綫劇集《機場特警》中,每個特警都有感情煩惱,而今晚一集中,黃子恆與太太孫慧雪因溝通、了解問題而鬧交,孫慧雪更離家搬到細佬家住。而楊明、 ...




見到都流口水!


無綫劇集《機場特警》中,每個特警都有感情煩惱,而今晚一集中,黃子恆與太太孫慧雪因溝通、了解問題而鬧交,孫慧雪更離家搬到細佬家住。而楊明、何依婷這對小情人就鬧大交,更嘈到要分手,事緣劇情講述何依婷要穿三點式拍攝廣告,男友楊明當然怒上心頭,更指若她堅持要拍就會跟她分手,睇嚟今次都幾難搞。


而吹水哥楊證樺經常被一班兄弟指有幻想中女友,今集中,其女友(葉蒨文飾)終於出場,更以小deep v上陣,有點睇頭。說到有睇頭。


最尾一幕中,一個勁fit的男人在玩引體上升,身形靚爆,雖然播完之前他都沒有露出真面目,原來這個人正是許家傑,平時家傑為《愛‧回家之開心速遞》飾演「送水輝」一角時相當密實,港男出身、有副好Body的他,今次終於可以Show Show Quali。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!