掃呢頁CODE去手機

2020年4月17日 星期五

【拍談情戲被當偷情】王梓軒呻被警犬蝦:提早一個鐘去到同佢放電 #偷情 #王梓軒

【拍談情戲被當偷情】王梓軒呻被警犬蝦:提早一個鐘去到同佢放電7小時前大台劇集《機場特警》中,王梓軒飾演的齋sir,經常展示一身肌肉,更與鄧佩儀(Glo ...




  • 【拍談情戲被當偷情】王梓軒呻被警犬蝦:提早一個鐘去到同佢放電
  • 7小時前






大台劇集《機場特警》中,王梓軒飾演的齋sir,經常展示一身肌肉,更與鄧佩儀(Gloria)有感情線,早前二人於海旁拍戲時,由於攝錄機擺得遠,有記者誤以為二人秘密撻著,梓軒笑指可能太自然而「出事」。

在劇中,梓軒除了有拍檔鄧佩儀,更跟兩隻退役警犬有不少對手戲。兩隻警犬目前由前機場特警高層所養,不過梓軒就呻話俾警犬蝦。

「兩隻狗都好聰明、好好力、反應好快,但都好鍾意蝦人,如果你同佢哋唔係好熟,或者你駕御唔到佢就會蝦你,我初初同佢哋合作,喺未埋位時,要用好長時間先可以拍攝到,佢哋知道嗰個係mark位,知道有人望住,幾時roll緊機,幾時cut機,但佢特登要搞吓你,明知個鏡頭要行直線,佢行到最後嗰吓就颷(歪),所以我每次拍攝前都要同佢哋放電,就算開06都會早一個鐘入去同佢哋玩,佢哋好好力,最長放咗兩個鐘,後來就縮短至一個鐘頭多,我同佢哋玩波、跑步,每一次睇個劇我都會好掛住佢哋。」他說。

其實在拍攝《機場特警》時,梓軒同時亦趕拍《多功能老婆》,由於兩個角色相距甚大,搞到梓軒都大叫:「疊住你話點拍?」。

梓軒指並非擔心不夠休息時間,而是怕未能連戲,「《多》嘅梅君明係長啲頭髮有滴水仲好白淨,但係齋sir就係短頭髮冇滴水仲係黑黑實實,膚色可以化妝,頭髮剪短咗可以駁番長,但係兩邊滴水就多謝化妝師特登幫我訂,每一次埋位就黐咗嗰忽滳水……《機》要曬黑,要我去曬燈,我初初有啲驚,因為我未曬過燈,頭一次仲over咗曬到甩皮。」好彩觀眾未有將兩個「梓軒」混淆,順利過關。

----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!

-----------------------------

【全新電子書平台|壹本書】

《沙士風暴》全面揭露沙士真相

鍾意就快D Share啦!