掃呢頁CODE去手機

2020年4月17日 星期五

《十八年後的終極告白》:唔怕畀人鬧!譚俊彥成日呃黃智雯衰到爆 #譚俊彥 #黃智雯

譚俊彥喺劇入面成日呃黃智雯。無綫劇集《十八年後的終極告白》在將軍澳電視城宣傳,譚俊彥劇中角色一反過往衰到爆,故作好人經常欺騙黃智雯,問到可擔心角色出街 ...




譚俊彥喺劇入面成日呃黃智雯。


無綫劇集《十八年後的終極告白》在將軍澳電視城宣傳,譚俊彥劇中角色一反過往衰到爆,故作好人經常欺騙黃智雯,問到可擔心角色出街後被觀眾鬧?他說:「如果畀觀眾鬧都係好事,證明觀眾睇得入戲。」戲中一直被蒙在鼓裏的黃智雯會否擔心被鬧蠢?他說:「唔緊要,人會學精嘅。」


譚俊彥即場與陳山聰鬥拗手瓜,身為爸爸的譚俊彥靠強勁臂彎拗贏陳山聰,他說:「你個仔就出世,到時抱佢就練到手瓜。」在疫情下譚俊彥透露兒子又屙又毆,慶幸睇醫生證實只是腸胃炎,虛驚一場,亦提醒對抗疫情不能鬆懈。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!