掃呢頁CODE去手機

2020年4月17日 星期五

舒淇:馮德倫激罕晒床照 枕邊人唔係舒淇? #舒淇 #馮德倫

馮德倫難得同舒淇晒恩愛。尋日(16日)係女神舒淇44歲生日,雖然佢獲得唔少好友送上祝福,但係佢就一直唔見佢老公馮德倫有咩表示喎,唔通真係連老婆生日都唔 ...




馮德倫難得同舒淇晒恩愛。


尋日(16日)係女神舒淇44歲生日,雖然佢獲得唔少好友送上祝福,但係佢就一直唔見佢老公馮德倫有咩表示喎,唔通真係連老婆生日都唔理?睇番舒淇同馮德倫自從結婚之後,一直都將感情事低調,甚至連馮德倫嘅社交網都鮮有老婆嘅蹤影,直到尋晚,馮德倫終於蒲頭啦,激罕咁上載咗一張,佢同舒淇瞓喺床上影嘅自拍,但係舒淇就戴咗頂Cap帽遮咗自己個樣,唔知係咪瞓着咗添,而成面鬚根嘅佢就喺舒淇身邊偷笑,隔住個Mon都覺得Sweet啦,而另一張相就係佢哋養嘅一對貓咪喺度親錫錫,擺明係曲線晒恩愛。


馮德倫留言︰「Good night birthday girl!Always 18 & beautiful」舒淇睇到個Post竟然反問:「這女的是誰?」兩公婆隔空打情罵俏,真係閃到爆呀!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!