掃呢頁CODE去手機

2020年4月17日 星期五

沈殷怡(Shirley):又晒三點式!沈殷怡陳欣妍「胸」降沙灘 #Shirley #沈殷怡 #陳欣妍

DoubleS又出動!「DoubleS」沈殷怡同陳欣妍早前喺ViuTV真人騷《美女郊遊遊》,着三點式行山成為熱話,今次呢對孖妹又出動,於節目中以三點式 ...




Double S又出動!


「Double S」沈殷怡同陳欣妍早前喺ViuTV真人騷《美女郊遊遊》,着三點式行山成為熱話,今次呢對孖妹又出動,於節目中以三點式「胸」降半月灣沙灘,除咗玩水之外,佢哋玩到興起仲喺沙灘上奔跑,畫面充滿陽光氣息,令人大飽眼福。


而早前播咗佢哋挑戰極限運動瀑降(Canyoning),沈殷怡當場行到爆喊,真係令唔少網友睇到好心痛。沈殷怡喺社交網發長文,講番拍攝嘅感受,話自己甚少挑戰刺激活動,但答應咗人哋嘅事,佢就會出盡力去完成:「現實生活中,我甚少挑戰刺激活動,唔玩過山車唔玩海盜船唔玩跳樓機,中學有Outward Bound,我會飲橙汁溝牛奶想搞肚痛請假(你哋千祈唔準學)作為一個硬着頭皮嘅尖子,就算唔擅長會恐懼,但因為我唔畏高同識游水,我就覺得自己有着要完成一啲任務嘅使命感,同照顧依賴我嘅人。」


此外,佢亦都好多謝每位網友嘅支持同鼓勵,多謝大家唔嫌棄情緒崩潰嘅佢:「從小我就不擅長表達自己的情緒,也習慣要自己情緒管理,所以給人相對冷靜正經,甚至放不開的形象,原來啊,那個唔知喊緊定笑緊嘅,黐咗線廢Shir能讓我們距離更貼近啊。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!