網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月13日 星期一

李美慧(真名:李斯庭):李美慧復活節搵蛋蛋 超大私人後花園曝光 #李美慧

私人後花園,仲要喺法國,Amazing!藝人李美慧由聖誕開始就同老公、比她年長25年嘅富商曾文豪留守法國,連生日都留喺法國莊園度過,仲意外豪宅曝光,落 ...




私人後花園,仲要喺法國,Amazing!


藝人李美慧由聖誕開始就同老公、比她年長25年嘅富商曾文豪留守法國,連生日都留喺法國莊園度過,仲意外豪宅曝光,落地大玻璃同壁爐、一組大型梳化通通見光,今次去到復活節,佢同老公及阿女齊齊玩尋找復活蛋遊戲,點知就將佢哋嘅超大私人後花園都見埋光!


見李美慧分別上載一家三口溫馨合照同玩遊戲嘅短片,雖然主力係晒幸福,不過背景就見到法國莊園嘅私人後花園超級大,唔止放得落大型兒童鞦韆組合,仲見到放咗唔少其他小朋友枱櫈之餘,仲有非常多嘅空曠地方,直頭整場800米接力賽跑都仲得。


而佢哋一家三口喺自己地方亦都放輕鬆,齊齊唔戴罩,喺草地上放滿朱古力復活蛋同兔仔,李美慧同喺草叢中收埋復活蛋,叫囡囡去搵番出嚟,呢啲溫馨小玩意,真係要有自己花園仔先可以做到呀!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!