網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月13日 星期一

楊冪:楊冪魏大勛私會又斷正 鮮肉生日Sweet住過 #楊冪 #魏大勛

又影到!乜次次都咁唔小心呀…33歲內地女星楊冪和劉愷威離婚,去年傳出31歲的內地人氣小生魏大勛姊弟戀,雖然今年頭曾傳出分手,未知兩人玩地下情定翻撻,本 ...




又影到!乜次次都咁唔小心呀…


33歲內地女星楊冪和劉愷威離婚,去年傳出31歲的內地人氣小生魏大勛姊弟戀,雖然今年頭曾傳出分手,未知兩人玩地下情定翻撻,本月7日兩人被發現一同現身上海一間酒店內甜蜜食雪糕!


據知魏大勛近來正趕拍電視劇《澀女郎》,竟被拍得收工後,身邊除司機、助理外,仲有一名神秘女子一齊返酒店,落車後一行人在門口量體溫,不過魏大勛卻因體溫未過關,要其他人在外面等候,此時同行女子突然拉下口罩食雪糕,先知道原來係楊冪,而待魏大勛體溫合格後,眾人就齊齊入酒店。


有指楊冪新戲受疫情影響暫停工,而佢7號就到上海與魏大勛相見,10號再前後腳飛到廣州拍新節目,12號又回到上海,而12日剛好就係魏大勛的31歲生日,推測她有可能是趕為男友慶生。而魏大勛於生日正日,在微博留言:「4月12日,農曆三月二十,希望今天生日的小夥伴可以和這輩子最喜歡的人在一起。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!