網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月13日 星期一

政Whats噏:政Whats噏:港人身在福中不知福? 黃之鋒林琳激辯疊晒聲 #黃之鋒

黃之鋒(左)同林琳(右)搶住發言,講到疊晒聲。雖然最近爆發新冠肺炎,但反修例風波仍沒完沒了。青年發展委員會成員林琳同香港眾志秘書長黃之鋒今早(13日) ...




黃之鋒(左)同林琳(右)搶住發言,講到疊晒聲。


雖然最近爆發新冠肺炎,但反修例風波仍沒完沒了。青年發展委員會成員林琳同香港眾志秘書長黃之鋒今早(13日)出席電視論壇,就「香港人身在福中不知福?」辯論時就激動到疊晒聲,其中黃之鋒仲形容係「奧林匹克鬥慘大賽」,指論壇淪為兩人個人闡述個人經歷,而林琳就反駁奧林匹克都取消咗嘞!


兩人喺論壇上都認為港人唔幸福,黃之鋒認為幸福係建基於民主、自由、人權、同埋法治上嘅保障,但認為現時港人被打壓,而政權喺政治環境中完全冇受權力制衡,形容港人係「不在福中更知福」,相信自己有權去決定幸福。


而林琳就舉出多個例子,包括有市民會因唔妥對方而喺街上打人、放火燒人等等,指港人唔理法治,又直斥政府真係做得好差,但認為隨時可以換,質疑係咪要去到咁盡。佢仲話有人推動犯法,指「攬炒可以有幸福」同「坐監可以令人生更精彩」一樣咁可笑,反問香港點解會淪落到咁嘅地步。


眼見兩人辯論到疊晒聲,台下有評判都批評話疊聲好麻煩,形容聽得好辛苦之餘,仲被質疑辯論「毫無意義」。其中黃之鋒被指「扮咩斯文」,認為對方已用潑婦罵街式,就應該要同對方鬥大聲。其中一個評判、議員謝偉俊(阿Paul)就話,世界上有唔少地方都有民主、自由,但命仔都保唔住,反問邊度仲有福,而唔少年輕人喺疫情時都選擇返嚟香港,質疑係咪政治制度係咪代表哂所有福氣製造者。其後阿Paul更被另一評判批評係「理論魔術」、「妖言惑眾」,認為命仔都冇係因為政府問題。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!