網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月13日 星期一

白雲:白雲晒性感被網友侮辱 陳婉衡鬧爆唔尊重 #白雲 #陳婉衡

咪神有嘢講呀!白雲甫性感相被侮辱,令到不少同道中人力撐她!圈中不少有樣有身材的女藝人,都不介意將靚照公諸同好,其中包括「咪神」陳婉衡(Alycia)、 ...




咪神有嘢講呀!


白雲甫性感相被侮辱,令到不少同道中人力撐她!圈中不少有樣有身材的女藝人,都不介意將靚照公諸同好,其中包括「咪神」陳婉衡(Alycia)、「G奶」崔碧珈、「E神」陳偉琪等,她們每逢出Po都極多Fans瀏覽!


對於白雲於網上遭到欺凌,Alycia回覆說:「甫呢啲相其實好普通,外國好多Model都甫好多呢類相唔明啲網民點解要用呢啲字眼,係好唔尊重!呢個係社交平台,每個人都有權甫任何相,又唔係傷害到人,點解要咁樣話佢,希望白雲唔好唔開心!外間人講乜我哋控制唔到,唯一控制係自己嘅態度,佢寫出嚟抒發係一件好事!」


而崔碧珈亦說:「社交網係一個自由嘅地方,只要唔係三點盡露,都係甫相者嘅自由喜好,不過自己都好好彩,冇試過收一啲好差嘅評語,所以冇好大感受,如果有嘅話,雖然我慣性睇留言,但我都唔會放私人感情落去,好嘅我會好開心,如果負面嘅,我會諗我又唔係做啲損人不利己嘅事,所以都唔會理!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!