網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月9日 星期四

陳凱琳:抑壓過度?陳凱琳認諗埋一邊好傻 #陳凱琳

Grace做乜突然有感而發?做人點先可以百毒不侵?陳凱琳(Grace)就同你講做人何必太認真。喺呢段風雨飄搖嘅日子,人心最容易被擊潰,Grace雖然出 ...




Grace做乜突然有感而發?


做人點先可以百毒不侵?陳凱琳(Grace)就同你講做人何必太認真。


喺呢段風雨飄搖嘅日子,人心最容易被擊潰,Grace雖然出身富裕家庭,但入行以來,都面對過唔少流言蜚語,唔夠Tough,真係好易抑鬱。


人大咗又結埋婚,Grace終於明白做人真係要睇開啲,仲同大家喺社交網開心Share自己睇法。


「我有時諗嘢都會諗埋一邊,將一啲不必要嘅說話放喺心裏⋯其實好傻!所以我要經常提醒自己:做人唔需要時時刻刻都咁認真!要識懂得活在當下,笑在當下,享受每一天!你話係唔係呢?」


係囉係囉~香港人放鬆啲,學Grace話齋,認真係就輸!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!