網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月6日 星期三

【《陀槍》續集開拍冇娥姐】關詠荷人釘人睇實青春期獨女 14歲張童唔耐煩撥開母手 #關詠荷

張家輝的餅印女張童高咗唔少,就嚟同阿媽關詠荷平排。14歲的她正值青春期,除身理變化大,心理可能亦有啲改變,例如典型的想擺脫父母監管,事關以往同關詠荷出 ...






張家輝的餅印女張童高咗唔少,就嚟同阿媽關詠荷平排。14歲的她正值青春期,除身理變化大,心理可能亦有啲改變,例如典型的想擺脫父母監管,事關以往同關詠荷出街會糖黐豆搭晒膊的張童,變得只顧低頭撳電話,同阿媽無兩句,連關詠荷伸手抆一抆個女衫尾,都立即被撥開手。

大台劇《陀槍師姐2020》拍攝中,相距1998年播映的第一輯22年,而有份參與的舊班底,只剩下滕麗名、朱咪咪及李成昌。「娥姐呢?」仍有不少觀眾記得關詠荷飾演的娥姐一角,但她沒復出參與新一輯拍攝,如常人盯人式湊女。

與其話湊女,不如話個女勉強陪阿媽出街買嘢多啲,因為呢日係師奶級行程,首站去買中成藥保健品,張童悶到坐埋一二邊等;然後轉戰家電店舖,關詠荷睇完多士爐再揀電動牙刷,連行幾間格埋價都無幫襯,睇張童叉住腰挨落貨架個款就知佢行到頹晒;最後超市買埋餸,關詠荷專攻火鍋牛肉,似乎準備打邊爐,但張童一直背着手跟喺阿媽身後,堅係悶到玩手指。

張童全程陪行陪買,悶到有啲不耐煩神情都正常。不過,一啲小細節,就睇得出兩母女感情關係根基深厚,例如有𨋢到,張童未等人出𨋢已經心急想入𨋢,但佢未起步就被阿媽抆住衫尾阻止咗,果然係知女莫若母,趷起條尾就知個女想點。唔出奇,張家輝經常開工不在家,兩母女連暑假去旅行有時都係二人世界,稱得上「相依為命」。所以,陪阿媽行街悶還悶,但終於返得屋企嗰刻,張童都轉換心情,拖返實阿媽隻手。

55歲關詠荷淡出幕前多年,專心湊女,等老公張家輝放心拍戲搵錢。而家個女都亭亭玉立開始唔黐身,而關詠荷又唔係虎媽,唔需要監督個女學呢樣學嗰樣,可以考慮下做返啲自己想做嘅事,例如拍返劇?畢竟,佢同歐陽震華、滕麗名呢啲舊拍檔同場現身活動時,曾感慨地說:「好似返咗TVB開廠咁熱鬧,突然有個可以開返部戲嚟拍的想法。」佢仲補充:「如果有好劇本,都會出山拍《陀槍師姐》續集。」

《陀槍師姐》續集堅係有,之但係無關詠荷份,就算大台有邀請,相信老公張家輝未必支持,話晒佢公開講過:「佢拍戲屋企無人理仲得了嘅!梗係我要自私啲唔畀佢拍戲啦。」再加上,關詠荷2013年復出拍《情逆三世緣》都要part住歐陽震華,但keep住每年幫大台拍劇的歐陽震華,一樣無參與新一輯《陀槍師姐》,咁關詠荷都無咩誘因接拍啦。

----------------------------

APP 內 1-Click 訂閱

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!