網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月6日 星期三

【需要嗰陣又冇影】夏蕙姨寸爆政府派可重用口罩:我實在太感動! #黃夏蕙

武漢肺炎襲港數個月,政府一直未有在提供口罩方面有實質的援助,搞到全城撲罩,政府無罩派,市民硬食炒價,或者因負擔不來而無罩用,另有市民一罩用幾日,極不符 ...






武漢肺炎襲港數個月,政府一直未有在提供口罩方面有實質的援助,搞到全城撲罩,政府無罩派,市民硬食炒價,或者因負擔不來而無罩用,另有市民一罩用幾日,極不符合衞生標準。今日特首林鄭月娥宣佈政府將派發可重用口罩,但仍要市民明早起登記,再等約2星期才能「有罩揸手」。

不時會為社會事出聲的黃夏蕙,今晚在其facebook貼出脫口罩照片,並留言說:「係我最需要您嘅時候,你冇出現過,當我徬徨嘅心情平復咗嗰陣,你又話重投我懷抱,仲要愛我60次?我實在太感動」明寸政府派罩手腳慢,到人人已習慣要靠自己撲罩時,政府才有口罩提供。

其實夏蕙姨早前曾落區派口罩及抗疫物資給市民,當時她更慨嘆未能得到政府體恤幫助,自己幾月無工開,搞到要使「大餅」(硬幣)度日;而她更呼籲政府要對年長藝人提供經濟援助。

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多




鍾意就快D Share啦!