網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月6日 星期三

【疫情下的生活】麥長青屋企度過母親節 米雪結伴行山吸收大自然氣息 #米雪 #麥包 #麥長青

(攝影:卓寶花)麥長青和米雪近日在疫情下各自修行廚藝,習慣在家中下廚,今日應邀到牛頭角出席母親節小廚神宣傳活動,即將在比賽中任評判品嚐小朋友廚藝。麥長 ...




(攝影:卓寶花)


麥長青和米雪近日在疫情下各自修行廚藝,習慣在家中下廚,今日應邀到牛頭角出席母親節小廚神宣傳活動,即將在比賽中任評判品嚐小朋友廚藝。

麥長青太太和女兒近日愛研究煮食,他說:「可以點餐,睇完韓劇之後老婆就會煮個鍋出嚟。」現時停工停學,麥長青一家四口在香港,日日親子,但他認為小朋友始終屈得太耐要放電,四口子即將一起在港度過母親節,他笑說:「而家唔使攞假,啲假送晒畀老婆,一家四口又冇超過人數最好,母親節會喺屋企度過,雖然限聚令放寬,疫情冇新增過案,但一次過湧晒出街唔太好,為大家設想,唔好鬆懈。地球生病,而家天氣好咗,污染停咗,各方面都好啲。」

米雪近日和姊妹結伴行山,不時將靚景照片上載網上,她十分享受吸收大自然氣息:「大家藉住呢個時候一齊戶外活動,自己平日都行山兩三個鐘,有屋企人、朋友唔同腳一齊,藝人有江美儀、周家怡、鮑起靜佢哋。」

採訪、攝影:卓寶花

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

麥長青太太和女兒近日愛研究煮食


米雪近日和姊妹結伴行山,不時將靚景照片上載網上



鍾意就快D Share啦!