網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月6日 星期三

【曾求助言語治療師】許廷鏗護姜濤懶音「輕微失誤」 辯稱受環境影響 #姜濤 #許廷鏗

(左圖攝影:卓寶花)許廷鏗今日在商台宣傳新歌《無力感》,講到曲中的高音有如海豚音,他竟搞爛gag:「我係許廷鏗,所以海豚音。」許廷鏗指新歌適合現時境況 ...




(左圖攝影:卓寶花)


許廷鏗今日在商台宣傳新歌《無力感》,講到曲中的高音有如海豚音,他竟搞爛gag:「我係許廷鏗,所以海豚音。」許廷鏗指新歌適合現時境況收聽,特別在無奈之下給予大家力量。

上月29號生日許廷鏗32歲生日,他指今年生日願望是希望可以除罩相見唱歌,問到其好友胡鴻鈞沒有特別送上祝福,許廷鏗表示:「今年同欣宜、鄧小巧簡單過生日,人大咗唔使大肆慶祝,覺得應接不暇。」

日前在抗疫慈善音樂會上,許廷鏗和後輩姜濤、Anson Lo(盧瀚霆)合唱《囍帖街》和《青春頌》,對比之下許廷鏗完美演繹,相反姜濤表現則引來爭議,許廷鏗說:「見到佢哋,好似睇到11年前出道自己,好癲,聽返佢哋唱live叻過我好多,唱歌跳舞都識,畀啲時間進步,我哋喺唔同起跑線,唔可以作比較。」

姜濤咬字發音被批評,許廷鏗說:「太多因素影響,我當年都俾人話我黐脷筋話到大,睇過好多留言,後來自己調整人哋會知道,因為呢件事專登重學咬字,搵言語治療師攞心得。」可以推介給姜濤?許廷鏗說:「唔使,輕微失誤,環境亦都有影響。」他十分維護姜濤和Anson Lo兩位小鮮肉:「Enjoy同佢哋合作,令我諗起以前參加《超級巨星》,見到前輩都會戰戰兢兢打招呼,佢哋非常有禮貌,好多謝Anson Lo揀我嘅《青春頌》唱,佢話係我fans,又細聽我歌大,件事好崩壞。」

採訪、攝影:卓寶花

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

許廷鏗(中)上周六在慈善騷中與姜濤(左)及Anson Lo合唱,他對2人讚不絕口。


許廷鏗指姜濤的咬字發音只是輕微失誤。


許廷鏗自爆曾求醫言語治療師。



鍾意就快D Share啦!