網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月6日 星期三

【女大女世界】熊黛林大女向鬼仔放電 搞到老公滴晒汗 #熊黛林

(IG圖片)育有一對兩歲孖女的熊黛林,今日接受商台節目《一家大晒》訪問,大談湊女經驗。談及她產後能回復以前模特兒身型,她坦言當時很艱難,又想瘦,但由於 ...




(IG圖片)


育有一對兩歲孖女的熊黛林,今日接受商台節目《一家大晒》訪問,大談湊女經驗。談及她產後能回復以前模特兒身型,她坦言當時很艱難,又想瘦,但由於要餵母乳,又不能食得太清,「前半年唔敢減肥,之後就節制啲,做返啲運動,唔好畀自己太肥。」

熊黛林表示湊兩個小朋友,相比起拍戲辛苦好多,「有時搞唔掂就要發惡,佢哋對住我係受硬唔受軟,要打手手,佢哋就驚,所以全屋都係好人,得我係衰人,試過有一輪,佢哋話『no mummy』,我好傷心,有喊過一、兩次,老公就安慰我,我諗吓唔可以全屋人都縱佢哋。」

主持人問到會否訓練孖女,待長大後做模特兒?熊黛林表示:「我覺得家姐都係模特兒呢行,佢比普通女仔高啲,又鍾意唱歌、跳舞畀你聽,表演慾好強,入到我間房,見到我啲衫、袋就癲架喇,但妹妹特別高,佢似3、4歲嘅小朋友,好鍾意食嘢,又嗲。」熊黛林笑指老公已經開始擔心兩個女兒,「老公話家姐對眼識放電,有試過去playgroup,家姐同鬼仔一齊,拖住手,我話畀老公聽,佢開始滴汗,不過佢管唔到,因為佢唔係送返學,見唔到就算啦。」

周日就是母親節,熊黛林笑言不需要驚喜,「因為我同老公講千祈唔好畀驚喜我,我怕到時驚多過喜,我驚我唔鍾意,兩個女錫我一啖就已經夠。」對於跟孖女最難忘的時光,熊黛林說:「佢哋打歲半嗰枝針,因為枝針好勁,佢哋真係發燒,好彩唔係同一日發,我一路攬住妹妹瞓,一路摸住佢,我個心好痛,好難得退咗少少燒,點知隔一陣又燒返,佢又好辛苦,平時佢哋唔跟我,一病就搵媽咪,嗰下好似心連心,真係好難忘,好心痛,好肉赤。」

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多


鍾意就快D Share啦!