網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月17日 星期日

李施嬅:開三大條件拍《金宵2》?李施嬅咁樣講 #李施嬅 #李詩韻

傳李施嬅霸氣開出三大條件先肯拍《金宵大廈2》。藝人李施嬅主演的劇集《金宵大廈》叫好叫座,而《金宵大廈2》已落實八月開拍,女角亦鎖定施嬅,監製葉鎮輝表示 ...




傳李施嬅霸氣開出三大條件先肯拍《金宵大廈2》。


藝人李施嬅主演的劇集《金宵大廈》叫好叫座,而《金宵大廈2》已落實八月開拍,女角亦鎖定施嬅,監製葉鎮輝表示新劇將是全新角色,而施嬅跟上輯一樣會一人分飾兩角。


有指施嬅開出三大條件,包括先睇劇本、要原班人馬及有更多資源才肯接拍,施嬅受訪時否認:「我冇開任何要求,套劇係編審同監製嘅心血,要尊重佢哋,而且我好信任佢哋嘅能力同創作,唔到我要求,我只需要盡演員本分。我哋會再開會傾,我未百分百落實接拍,如果係,我會公布。我好開心,大家掛住呢套劇,好多粉絲都留言想我拍,我都好想。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!