網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月17日 星期日

賈乃亮:觸景傷情!失婚賈乃亮見證求婚情緒失控 #賈乃亮

傻豬嚟,唔好喊啦!曾被指出軌的內地女星李小璐與賈乃亮去年宣布離婚,二人依家各有各生活,不過話晒曾結婚7年,感情都唔係話放就放得低,就好似賈乃亮同王祖藍 ...




傻豬嚟,唔好喊曾被指出軌的內地女星李小璐與賈乃亮去年宣布離婚,二人依家各有各生活,不過話晒曾結婚7年,感情都唔係話放就放得低,就好似賈乃亮同王祖藍 ...




傻豬嚟,唔好喊


曾被指出軌的內地女星李小璐與賈乃亮去年宣布離婚,二人依家各有各生活,不過話晒曾結婚7年,感情都唔係話放就放得低,就好似賈乃亮同王祖藍最近拍攝嘅真人騷《親愛的來吃飯》入面,咁啱佢哋就做一對素人求婚嘅見證人,當中賈乃亮仲情緒失控,搞到眼淚鼻涕一齊流,真係我見猶憐……


節目安排賈乃亮同王祖藍去到一對情侶屋企食飯,男主角本身就係退伍軍人,佢就鐵漢柔情即場同拍拖7年嘅女友求婚,賈乃亮同祖藍就做見證人,當男主角一跪低嗰刻,賈乃亮已經眼濕濕,對方講咗幾句未入戲肉,賈乃亮直頭要離開螢幕走去偷偷拭淚,一入番鏡佢竟然眼淚鼻涕一齊流,感動到差啲要抽搐咁滯,仲一而再再而三咁抹眼淚,相反祖藍就平靜得多,只係喺旁邊微笑,連一對準新人都未有淚光!


大批網友見到呢幕都認為賈乃亮似係觸景傷情,諗起自己嘅經歷搞到情緒失控,喺鏡頭前都Hold唔住啲眼淚,唔少人都留言安慰佢,仲話一定會支持佢搵到一個愛佢嘅另一半呀。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!