網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月17日 星期日

【60萬Tesla貼仔車】馮盈盈疑違泊座駕「失蹤」 一日後貼文:最無助時好需要援手 #Tesla #馮盈盈

【60萬Tesla貼仔車】馮盈盈疑違泊座駕「失蹤」一日後貼文:最無助時好需要援手1小時前早前馮盈盈被本刊踢爆跟醫生男友甩拖後,緊接跟同做節目《後生仔, ...




  • 【60萬Tesla貼仔車】馮盈盈疑違泊座駕「失蹤」 一日後貼文:最無助時好需要援手
  • 1小時前




早前馮盈盈被本刊踢爆跟醫生男友甩拖後,緊接跟同做節目《後生仔,傾吓偈》的拍擋鄭衍峰拍拖,更被發現她把60萬座駕Tasla給男友代步。

豈料這部情侶座駕昨日「人間蒸發」!事緣昨日她把Tasla泊在觀塘成業街後應約。之後折返時發現失車,有人影到當時的盈盈面色慌張,情急下除掉口罩問其他司機有否見過其座駕。不過好大機會是她沒察覺所停泊的位置,是停車場門口,疑因違例泊車而遭有關部門拖走。

經過一日,地獄又折返人間的她,在社交網發文,並tag:「我無事,唔使擔心。」,相信是回應失車一事。

她在發文分享感受,稱過去一週的心情如玩過山車一樣大起大跌,又說明白自己在最無助時,是很需要別人伸出援手,又多謝好友關心。她其中的#但最深刻一句都係Danny講嘅@Danny_hung(即是孔德賢),最深刻一句唔係來自男友鄭衍峰咩?最需要人伸出援手時,唔知男友有冇出手呢!

唔介意為愛付出的盈盈,曾被發現把60萬座駕給男友鄭衍峰代步,昨日這輛情侶車一度「失蹤」,令盈盈相當慌張。

本刊上月踢爆鄭衍峰是馮盈盈的新歡。

她發文稱:「我冇事,唔使擔心」,相信是回應失車一事。



----------------------------

壹呼百應 號召有心人 請香港人睇壹週刊

按此了解更多

----------------------------

APP 內訂閱

1Click 搞掂 輕鬆簡便

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!