網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月17日 星期日

馮盈盈:馮盈盈疑違例泊車 60萬座駕「被消失」 #馮盈盈

發現自己架車突然被消失,正常人都會徬徨!前港姐馮盈盈早前被爆暗撻大隻主播鄭衍峰,更貼埋60萬靚車畀對方任揸,不過據知其靚車近日竟然離奇失蹤!有消息指日 ...




發現自己架車突然被消失,正常人都會徬徨!


前港姐馮盈盈早前被爆暗撻大隻主播鄭衍峰,更貼埋60萬靚車畀對方任揸,不過據知其靚車近日竟然離奇失蹤!有消息指日前馮盈盈揸住情侶車出巡去到觀塘,但就疑似將座駕停放於不准泊車嘅停車場門口後離去,其後折返時驚覺座駕「人間蒸發」,未知係咪因違例泊車而遭有關部門拖走。


而今日馮盈盈就喺社交網發文,透露過去一星期嘅心情猶如玩過山車一樣大起大跌,指明白到自己喺最無助嘅時候,非常需要有人可以伸出援手,又多謝好友嘅關心,並報平安稱:「我無事,唔使擔心」,似乎回應失車一事。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!